tisdag, augusti 29, 2006

Att vara besatt av postlådor.

Idag har jag och Magnus Andersson delat ut flygblad på oss i Torsåker. Vi har varit i Hoo, Berg, Fors, Prästhyttan, Spjutäng, Österbyn, Hästbo, Bagghyttan, Nybyn, Wall, Sotaskär och Bodås. Då förstår ni att alla dom här är ju inte jättestora ställen, inte ens lite stora, dom är ganska små faktiskt. På små ställen finns det inte många postlådor. På nått konstigt vis uppfylls man av glädje, lycka och livskraft när man ser flera postlådor efter varandra. Jag har lagt till det här till min samling av små egenheter.

Men jag är ändå ganska nöjd efter ca 400 utdelade flygblad, fyra motorstopp och en klakonmacka.

Dessutom fick jag idag (tillsammans med Magnus och Robert) pryda framsidan på Gefle Dagblad, väldigt kort artikel men en stor bild, det gillar vi. Arbetarbladet var vi också med i. Läs GD här och arbetarbladet här.

Ikväll ska jag betala räkningar eftersom jag har hittat på min plånbok igen. Jag ska kolla på Idol också, tycker liksom att det är lite roligt att kolla på ungdomar som sjunger falskt och får sina drömmar krossade… Det kan vara en störning hos mig eller så är jag bara lite elak. När bara dom bra är kvar brukar jag sluta titta.

God kväll.