söndag, augusti 12, 2007

Ännu ett gästspel på ICA...

Japp, tio timmar i lördags och fem idag, det är resultatet av helgens extraarbete på ica.

Dessutom har jag hunnit äta tre langos på Cityfesten i Gävle, lyssnat på en konsert med Bo Kaspers orkester och stött den lokala näringsverksamheten med ett besök på ett av Torsåkers mysiga caféer.

I media syns jag numer sällan, hade dock kontakt med TT i veckan. En kontakt som dock kunde varit mer lyckad, i en uppsjö av landets tidningar citerades jag där det stod precis som jag sagt fast tvärsom...

Apropå media har jag följt en debatt i Arbetarbladet som blivit både osaklig och ful, inlägg skrivna av fackrörelsens förkämpar som är så arga att de varken kunnat hålla sig till takt eller ton. Eller vad säger ni om att istället för att bemöta med motargument gå till angrepp mot debattören som dålig i sitt skriftspråk och låssas ha någon slags fånig ömkan för att Centerpartiet har så inkompetenta medlemmar. Efter ett par skarpa repliker har debatten hyffsat till sig.

Imorgon bitti far jag till Hufvudstaden.