fredag, oktober 19, 2007

Ofrivillig sovmorgon och Flanking 50 år

Idag har det varit fredag, hela dagen. Det har känts segt på jobbet och jag har inte fått så mycket gjort. Först försov jag mig, sedan var vi och uppvaktade Centerpartiets partisekreterare Anders Flanking som firade 50 år fyllda och på kvällen har vi haft förbundsstyrelsemöte.

Japp, smörgåstårta på regeringskansliet alltså och ett fyrfaldigt leve för Flanking (som jag faktiskt tycker gör ett bra jobb) för att avrundas med kaffe och tårta (denna gång av sötare sort). Maud, Eskil, Åsa och Pagrotsky var personer som också tog tillfället att överräcka en blomsterkvast. I samma rum sitter jag och smaskar skagenröra, det kan kännas lite märkligt...

I dag har Simon gjort sista riktiga dagen på sin "prao-vecka" på RO (riksorganisationen), det är så roligt att ha praoelever som är smarta, engagerade och som vill göra saker. Go Simon!

3 Comments:

At 1:08 em, Blogger Maria Leander said...

försov du dig inte dagen innan också? ;)

 
At 5:29 fm, Blogger Henrik Björkman said...

Jag tycker inte att du ska ställa så många oviktiga frågor. Det är bra för kroppen at sova.

 
At 3:04 fm, Anonymous Anonym said...

Thanks for writing this.

 

Skicka en kommentar

<< Home