tisdag, januari 29, 2008

Yngre med den jävla stegräknaren?

Kan också meddela att dagens stegskörd landade på 7105 steg, en lite förbättring alltså. (Har tidigare förklarat att jag tycker det är rätt meningslöst att gå, jag har inte ändrat mig) Något som kan glädja är att DN konstaterar att motion gör dig 10 år yngre. Något att tänka på när man maniskt går runt på kontoret och samlar steg samtidigt som man pratar i telefon.

Men jag vet inte vad jag skulle tycka om att bli 10 år yngre, även om jag ibland kan tvivla känns det som att jag i alla fall har en högre mental ålder än 12.

2 Comments:

At 2:28 fm, Anonymous Anonym said...

Visst är stegräknaren ett elände? Man måste ju gå och gå och gå...

*tittar på stegräknaren (accelerometern) från Keep Walking*

8700 steg varav 7200 i PowerWalk-takt.

 
At 12:22 em, Anonymous Anonym said...

Inget slår bilen. Och på kontoret kan man faktiskt rulla med stolen :)

 

Skicka en kommentar

<< Home