fredag, september 01, 2006

Jag är trött idag...

Det har varit en ganska lugn dag idag.
Jag har varit till Ockelbo och hjälpt Centerpartisterna att berätta hur bra Centerpartiet är. Solen sken och människorna var trevliga, glassen var god och plåstren tog nästan slut.

Imorgon ska vi till Nordanstigsmässan, jag hoppas att det blir bra. Jag ska hämta några av Sveriges bästa CUF:are i Söderhamn klockan åtta vilket innebär att jag måste gå upp före tuppen.

Jag är lite trött idag. Därför orkar jag bara skriva några rader, rader som dessutom inte är så intressanta och som inte innehåller en enda politisk tanke.

Jag går och lägger mig nu.

2 Comments:

At 5:42 fm, Blogger Emma Jonsson said...

hahahaha. Sveriges bästa CUF:are? Man tackar. Var vi verkligen så roliga att umgås med i regnet? ;)

 
At 8:17 fm, Blogger Cecilia said...

VÄRLDENS bästa CUF:are ;) ;)
tack för komplimang. lol

 

Skicka en kommentar

<< Home