söndag, oktober 21, 2007

Förbundsstyrelse och födelsedagsfest.

Jaha, och då var helgen snart slut.
Förbundsstyrelsemöte har vi haft på RO (riksorganisationen) på fredag och lördag. Styrelsen hann ta upp de saker som var planerade och diskussionerna och besluten handlade bland annat om hur, när och vilka utbildningar som förbundet ska anordna, en utbildningsstrategi. Dessutom valdes Karl Malmqvist, Josefine Bonevier och Johanna Sving till nya medlemmar i redaktionsrådet (de som tillsammans med vår webbredaktör Andreas gör Verto, CUFs medlemstidning) Gratulerar!

Fest var det också, igår firade Magnus Andersson och Johan Pettersson att de inte längre kan åka med ungdomsbiljett på SJ. En jätterolig fest, tack för den. Magnus fick en startplats i nästa års Lidingölopp av mig, en mycket bra present tycker jag som dessutom stärker hans hälsa... Ni måste bara hjälpa mig att se till att han genomför det.

Och idag har jag varit på OJ möte (utskottet för Organisation och Jämställdhetsfrågor) Jag kom hem klockan fem imorse så det vore överdrift och lögn att säga att jag var jättepigg på mötet i förmiddags...

Några förbundsstyrelseledamöter, personal och vår praktikant Simon.