onsdag, oktober 25, 2006

En vanlig dag på jobbet.

I början på veckan var jag i Ljusdal och Järvsö och jobbade (du vet bär lillbabs och ramsby kommer ifrån) Man kan inte påstå (ens med den generösaste tolkning) att jag bor centralt i Gävleborg. Jag bor liksom längst ner till vänster i länet och det tar en stund att åka till Järvsö (jag klev upp kvart i fem...) Men kollektivtrafiken är faktiskt ganska bra och jag brukar kunna ta mig dit jag ska.

I Järvsö va vi på måndagen med mig hade jag Magnus Andersson och Jonas Rask Samuelsson. Det var ett lyckat skolbesök med 10 nya medlemmar och en liten after school... På gymnasiet i Ljusdal var det mer tungrott men det blev ändå en ny medlem och några som ville ha mer information. Dessutom genomförde vi en "plåster på makten enkät" som vi ska presentera för media idag.

Det var två dagar på jobbet det, idag sitter jag på kontor och gör medlemsutskick, pillar med hemsidan och bokar in nya skolbesök. Jag borde städa också...

1 Comments:

At 7:06 em, Blogger Emma Jonsson said...

Ni är så duktiga :D

 

Skicka en kommentar

<< Home