torsdag, september 07, 2006

skönt att det bara är val vart fjärde år...

Jag börjar faktiskt bli trött på riktigt, trött i själen liksom.

Det är ju jätteroligt med valrörelse men det är väldigt intensivt. Jag spyr snart på flygblad, annonser, klasspressar och utskick.

(nu kommer långa klagovisan)
Dessutom ska jag debattera om alkohol och droger i radio mellan 5 och 6 imorgon bitti. Eftersom det inte riktigt är min hjärtefråga får jag sitta och plugga på nu... I natt ska jag lyssna på Magnus Andersson som debatterar mellan 00-01 i natt vilket innebär att jag inte kommer att få så mycket sömn (eftersom min debatt börjar redan 05:00) Efter det ska jag till Arbrå och vara med i en skoldebatt som börjar 8:30 och efter det ska jag till hudiksvalls marknad. De borgerliga ungdomsförbunden ska ha en samlad aktivitet på fredagnatt när krogarna stänger så det blir inte mycket sömn då heller.

Jag har inte haft en ledig dag sedan den 13 augusti, jag längtar efter en ledig dag.

5 Comments:

At 9:16 fm, Blogger Britta Olsson said...

Och jag som tyckte att jag var trött...

 
At 12:16 fm, Blogger Cecilia said...

Snart. SNART Henrik, får du lön för mödan i form av maktskifte :D :D

 
At 7:39 fm, Blogger Karin Andersson said...

Tror alla CUFare är värd en spa-resa efter valet. Få sova i en skön säng, bli ompysslade o äta nyttig mat. Ni gör ett kanonjobb!!

Ända in i kaklet!

/Karin

 
At 9:46 fm, Blogger Cecilia said...

NU skall jag lyssna på alkohol- och drogdebatten, Henrik :P

 
At 6:07 fm, Blogger Maria Leander said...

Nu kan du koppla av henrik.. det är över!

 

Skicka en kommentar

<< Home