onsdag, oktober 18, 2006

Jag blir varm av nya medlemmar.

Igår och idag har jag varit med och träffat nya medlemmar som gått med under valrörelsen. Igår var vi i Bollnäs och idag har vi varit i Gävle. Det är så jäkla kul att träffa nya medlemmar!

Ofta (inte alltid) tror den nye medlemmen att den är lägre prioriterad och mindre viktig. "Får jag verkligen gå på den kursen?" "Får jag också vara med på skolbesök?" Varje ny medlem är guld värd, varje ny medlem behövs och det måste vi berätta. Det är inte vi i DS eller i avdelningsstyrelsen som är CUF, vi medlemmar (nya som gamla) är CUF tillsammans och alla är lika viktiga.

Jag blir inspirerad av det här, jag vill jobba mer, besöka fler skolor och träffa fler nya medlemmar!

Tillsammans är vi starka, tilsammans kan vi förändra!

3 Comments:

At 7:36 em, Blogger Emma Jonsson said...

ja jag blir också så jäkla glad av sånt här. jag har bloggat om det ocg lagt upp bilden som jag tog :D

 
At 8:55 em, Blogger Cecilia said...

När kommer bilder upp? ^_^emma har bloggat och lagt i en bild i sin blogpost :P

 
At 10:19 fm, Blogger Henrik Björkman said...

Jag hadde inte överladdningskabeln till kameran hemma så det gick inte. Ska lägga upp bilden på cuf.se/gavleborg imorn.

 

Skicka en kommentar

<< Home