måndag, september 18, 2006

Minnesvärda bilder från valrörelsen.


Cecilia och Emma är på valkickoff i Stockholm. De tycker att det är kul att vara där och de tycker att vinet var gott.



Jag tyckte också att vinet var gott och har ett lyckligt leende över läpparna.


Magnus äter glass på Strömmingsleken i Söderhamn. Jag tycker inte att det behövs ytterligare förklaringar.


Martin tar valpulsen på Sören Görgård, förstanamn på kommunlisten i Ljusdal. Undersökningen sker på valupptakten i Forsa. (kolbullen var godare än ostkakan)


Här sitter jag på debatt i Hudiksvall. På min ena sida har jag en munter folkpartist (observera ironin) ch på min andra en kaxig KDU:are. (Ni får själva gissa vilken som är vilken)


Ja, så här ser det faktiskt ut när Martin dansar...

4 Comments:

At 11:36 em, Blogger Cecilia said...

Hahahha. fy fan vad underbart att det är förevigat

 
At 1:45 fm, Blogger Emma Jonsson said...

Ja bilden på dig och Linus skulle jag vilja utnämna till valrörelsens bästa bild, sjukt bra :D ha ha ha

 
At 10:17 em, Blogger Karin Andersson said...

Grattis Henrik till första platsen i KF i Hofors! Det är Du värd!!!

/Karin

 
At 12:14 fm, Blogger Cecilia said...

93 kryss! ;)

Jag tänker vurma för dig när jag drar till sthlm på världskurs. och om någon åker med är vi två och då kommer henrikryktet spridas som vinden över hela svea rike. :D

 

Skicka en kommentar

<< Home