söndag, oktober 29, 2006

Höstlov!

Nästa vecka är det höstlov i Gävleborg (och kanske i resten av Sverige också). Det här ska jag fira genom att vara lite ledig. För det blev ju ganska många helger som jag jobbade i valrörelsen och med helgjobb följer komptimmar...

Så den här veckan hade jag tänkt hinna med allt jag inte hunnit med tidigare. Idag har jag till exempel städat. Bilen är lortig, centeravdelningen (där jag är ordförande) är misskött dessutom har jag tid hos tandläkaren på tisdag, möte på banken på onsdag och "blodgivartid" på fredag.

Min kropp är förslappad och med tanke på min vasaloppsbiljett vore det klokt om jag tränade lite den här vecka också.

Ja, jag kan inte riktigt hålla mig borta så imorgon ska jag in en sväng till kontoret och fixa det viktigaste, men sen är jag ledig. Jag brukar inte alltid hinna med allt jag planerat men vi får väl se hur det går.

1 Comments:

At 12:58 em, Blogger Jonas Rask Samuelsson said...

Tydligen blev ditt höstlov Vinterlov. I Umeå är det en vanlig version av vinter.

 

Skicka en kommentar

<< Home