tisdag, oktober 31, 2006

Någon som vill ha en salamander?


Jag har sålt mina fiskar (när jag insett att att de nog aldrig kommer att dö av sig själva). En zoo-affär i Gävle tog emot dom och de känns ju jätte bra (speciellt efter den lilla olyckan i somras...) Kvar finns dock två salamandrar (ett slags groddjur)som jag på något mystiskt vis fått. Det är väl inte så jobbigt att ha dom här men problemet är att jag glömmer att mata de små liven (därför tycker jag att det är konstigt att de aldrig dör) Så är det någon som känner att; -Ja två salamandrar skulle ju vara roliga att ha som kompisar, då är det bara att höra av sig.

Kan dessutom berätta att jag städat och att jag nu kan ta mig fram till sängen utan att slå mig på något.

6 Comments:

At 2:14 fm, Blogger Cecilia said...

Fixat bloggen ser jag :D

 
At 6:20 fm, Blogger Henrik Björkman said...

Ja, vilken tur. Det var en bugg i blogger som rättade till sig själv.

 
At 6:20 fm, Blogger Henrik Björkman said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At 7:40 fm, Blogger Britta Olsson said...

Hm... Intresseklubben antecknar. Men, vad äter de små groddjuren? Fiskmat?

 
At 12:14 fm, Blogger Henrik Björkman said...

Mjölmask, kittlar dödsskönt i kistan!

 
At 12:27 fm, Blogger Emma Jonsson said...

HAHAHAHAHAHA!!! :D
"kittlar dödsskönt i kistan"
Jag antar att du har provat på mjölmask då Henrik? ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home