söndag, november 12, 2006

Efterlyst jagar f.d. CUF-kassör


I onsdags kom Efterlyst upp till mig i Gävle och gjorde en intervju. Efterlyst kommer att uppmärksamma de ekonomiska brott som en före detta CUF-medlem misstänks för. Han har bland annat förskingrat 250´ från Gävle CUF. Efterlyst intervjuade mig eftersom det var jag som kom på det, de var jag som såg att det bara fanns 12 öre kvar på kontot.

Jag har aldrig kännt mig så sviken, arg och nere som jag gjorde när jag förstod att han lurat oss. Efter att media slutat ringa tog jag ledigt och satte mig framför teven och var sur. Jag har bara träffat Patric två gånger och vet inte hur han är som person men jag fattar inte hur man är funtad när man gör så här, dels mot sig själv men också mot sin familj som bor i gävle, mot kompisar i CUF och mot partiet.

2 Comments:

At 12:36 fm, Blogger Emma Jonsson said...

KÄNDISHENKE lol :D

 
At 2:21 fm, Blogger Britta Olsson said...

Jag var övertygad om att det var Fredag i dag och hann leta paniskt på internet i kanske tre minuter innan jag kom på att jag inte alls missat det, utan att det är i kväll.. :(

 

Skicka en kommentar

<< Home