fredag, november 17, 2006

Hela Helgen Hemma

Nu har jag kommit hem och har en hel, lång ledig helg framför mig. Det ska bli så skönt att bara vara hemma och inte göra nånting. (Är i och för sig ledig nästan varje helg men har jobbat extra på ICA då i stället)

Idag har svt Gävledala varit och intervjuat mig och Gefle Dagblad har tagit kort. Svt ville ha lite klipp när jag låssas jobba och det, måste jag säga, kändes mycket märkligt. Jag kan helt enkelt inte förstå hur man klarar att vara skådespelare, jag klarade knappt att gå och sätta mig vid datorn på ett naturligt sätt. En något udda situation när man har en tvkamera upptryckt i ansiktet och blir tillbedd att läsa lite i en folder och plocka upp kalendern. (Kan avslöja att det inte är mest sånt jag gör när jag jobbar)

Jag kan lägga ut en filsamling med grejer om det här i helgen.

Skönt att ha det gjort i alla fall. Nu ska jag sova riktigt länge och titta på världscupspremiären på längdskidor.

2 Comments:

At 2:35 fm, Blogger Maria Leander said...

Ja Henrik! ingen Oscar väntas för din del på ett tag då?

 
At 10:44 fm, Blogger Jonas Rask Samuelsson said...

Jag lyckades iaf göra en frisbee-golf "hole in one" på min riktiga TV debut.

Samt skrev lite brev...

; )

 

Skicka en kommentar

<< Home