måndag, december 18, 2006

Jag blir ny riksombudsman.

Jag har idag fått beskedet att det är jag som fått jobbet som CUF:s riksombudsman. Jag tar över tjänsten efter Berit Snapp som gjort ett verkligt bra jobb och jag hoppas att jag ska göra jobbet lika bra som henne. Jag börjar i januari och kommer därför snart att flytta från Spjutäng (och dess sex innevånare) och flytta till Stockholm (som har några fler).

Jag kommer att ha kvar mina kommunala uppdrag för Centerpartiet i Hofors och är övertygad om att jag ska kunna sköta dessa på bästa sätt.

Det här ska bli jätte spännande och jag vet att jag kommer att göra ett bra jobb.

Jag vill också tacka alla CUF:are och partister som stöttat mig.

13 Comments:

At 7:53 fm, Blogger Cecilia said...

Så blir de bara 5 invånare kvar i spjutäng :(

Bra att du vet att du kommer göra ett bra jobb i vilket fall :D men det visste vi hela tiden *tumme upp*

"... och jag vill tacka mamma, och pappa, och brorsan, och alla som handlar på ICA .. "

 
At 8:03 fm, Blogger Jonas Rask Samuelsson said...

Du kommer äga och vara en stor tillgång för CUF förbundet och alla medlemmar! (with some help from his mexican girlfriend Rosa, intern skämt äger!) ; )

 
At 10:39 fm, Blogger Britta Olsson said...

*flaggvift*
Det här är första steget. Snart tar CUF Gävleborg över världen.

 
At 10:42 fm, Blogger Jonas Rask Samuelsson said...

hmm...du är så brea britta låter verkligen inte alls som osäkrad bomb.

 
At 10:57 fm, Blogger Maria Leander said...

Det var bra att du svarade ja Henrik =) Kommer dock att sakna dig här i bockarnas paradis.. eller älgarnas paradis om du så vill....
mängder med grattis från fru ordförande!

 
At 12:33 em, Blogger Karin Andersson said...

GRATTIS HENRIK!! Gu va roligt och vad bra för CUF! Du kommer att göra ett kanonjobb det vet jag! Se nu efter vad Sthlm har att erbjuda Dig... :)

Mia..har du gått o blivit "fru ordförande"? Vad har jag missat?

/Karin

 
At 12:33 em, Blogger Karin Andersson said...

GRATTIS HENRIK!! Gu va roligt och vad bra för CUF! Du kommer att göra ett kanonjobb det vet jag! Se nu efter vad Sthlm har att erbjuda Dig... :)

Mia..har du gått o blivit "fru ordförande"? Vad har jag missat?

/Karin

 
At 2:20 fm, Blogger Britta Olsson said...

Jonas: Det är för att jag inte har någon mexikansk flickvän.

 
At 4:04 fm, Blogger Jonas Rask Samuelsson said...

Britta: Jag menade att Henrik haft den hjälpen!?

 
At 11:08 fm, Blogger Britta Olsson said...

Jonas: Och jag menade att jag kanske låter som en osäkrad bomb eftersom jag INTE haft den hjälpen?

 
At 9:19 em, Blogger Maria Leander said...

Mexikansk flickvän och osäkrad bomb... känns inte som jag hänger med i de interna skämten.... tell me!!!!

 
At 9:55 em, Blogger Emma Jonsson said...

http://www.youtube.com/watch?v=J9LoUZIGR5A

Här har du länken Mia :D så förstår du iaf det där om mexikansk flickvän iaf ;)

 
At 8:38 fm, Blogger Maria Leander said...

hahaha...

 

Skicka en kommentar

<< Home