onsdag, januari 03, 2007

Hej, nu är det dags...

Nu får det vara slut på det här, det är inte nyttigt att vara ledig för länge. Förutom att jobba lite extra på ICA har jag inte arbetat sedan den 15 december.

Nu är ju helgerna över också (om man inte räkar trettondagen då, men det gör man inte). En trevlig jul hemma i Spjutäng och en blöt och lång nyårsafton i Söderhamn har det varit. Så nu är det alltså dags att bli lite produktiv (ett tecken på det är ju faktiskt att jag bloggar även om det jag nu skriver är helt irrelevant och ointressant) Jag ska lägga lite förslag i fullmäktige, engagera mig mer i min SV-avdelning och se till att kalla till möte i Centeravdelningen. Och sist men inte minst hitta en bostad i Stockholm.

Annars kan jag meddela att min träning går bättre och bättre även om det inte finns ett spår av regelbundenhet i den.

Hörs.