lördag, januari 13, 2007

Jag hade tänkt blogga...

Men det kom ett blåsväder emellan... Ett blåsväder som pustade och frustade sina vindar så hårt att en gran föll för trycket, gav upp sina drömmar om att få uppleva ännu en vår, släppte taget och föll, föll på vår telefonledning. (Och eftersom vi inte bor så centralt (enligt arbetarbladet bor vi i ingenstans) så tar det ett tag för telia att laga) Men nu är det lagat, tack för det televerket.

Lite roliga grejer har ändock hänt (trots att jag bott i ingenstans och varit bortkopplad från cyberrymden) Till exempel har arbetarbladet hört av sig alldeles självmant. Dom ville följa med mig en dag, prata om livet och knäppa kort på mig i skidtrikå... Ja visst, blev mitt svar.

Det blev en ganska konstig dag (då jag dessutom vaknade sju minuter efter att jag skulle träffa reportern). Men det gick bättre sedan och artikeln blev bra (nästan lite skrämmande personlig) och rubriken är ju smickrande...

Länk till; Henrik tanternas favorit.

1 Comments:

At 4:59 fm, Blogger Niklas Larsson said...

Gud vilken bra och rolig artikel =)

 

Skicka en kommentar

<< Home