torsdag, januari 18, 2007

Snart är denna vecka över

Snart har det gått en vecka sedan jag kom ner till Stockholm. Det går bra på jobbet även om jag i vissa stunder känner att det är för mycket att ta in i huvudet, för mycket att lära sig.

Jag saknar inte saker att göra i alla fall, varken på jobbet eller på fritiden. Jag har tittat i kalendern och konstaterat att det kommer att bli mycket resande hem till Hofors, men om man ska jobba i Stockholm och ändå vara mycket hemma så är det här det ultimata jobbet eftersom jag har möjlighet att anpassa mina arbetstider.

Dagens roligaste:
Att jag skriver: Ang utträde ur väggskåp i rubriken för ett mejl i stället för Ang utträde ur CUF (ett tecken på att man nästan koncentrerar sig mer på samtalet brevid än på sitt arbete)

I morgon åker jag hemmåt, brorsan fyller och kommunfullmäktige och nämn hägrar.